duminică, 26 iunie 2011

Ce poți face în photoshop...

Hai salut! Mă scol în dimineata aceasta cu un gând bine tipărit în cap , si anume : De azi încercăm photosohopul. Sincer,  am fost cam pesimist în privinta asta deoarece este un program cam greu de folosit , dar , după câteva tutoriale pe care le-am urmărit pe youtube se pare ca părerea mea despre dificultatea folosirii acestui program se schimbă treptat în bine. Dupa textul 3D făcut tot in photoshop "RЯ Blog" a urmat si această "slăbire" virtuală. Având in vedere ca nu am decât câteva ore de când folosesc acest program , tind să cred că este o "opera" decenta. Pe viitor voi urmări mai multe tutoriale în încercarea de a-mi îmbogati cunostintele în legătură cu acesta.
Dupa
Inainte
                         Click pe imagine pentru marire

0 comentarii:

Blog Archive

About Me